sobota, 23 kwietnia 2016

Witam!

FRIENDS WITH NO REGRETS
Opis: Nigdy nie przypuszczała, że po tym, jak poznała się z nim na imprezie, zostaną przyjaciółmi. W zasadzie, nikt się tego nie spodziewał. Maya jest nieśmiała i ostrożna w kontaktach z ludźmi. Nathan stanowił jej zupełne przeciwieństwo. Pewny siebie, przystojny, nieprzejmujący się innymi. Mimo różnic, połączy ich niezwykła więź. Z pozoru zwykła przyjaźń, do czasu, aż z jego ust nie pada propozycja, aby zostali przyjaciółmi z korzyściami. Dopiero wtedy okaże się, że wcale się tak od siebie nie różnią. 

Od razu zaznaczę, że to nie będzie jakieś bardzo ambitne opowiadanie. Chociaż to w sumie wyjdzie w praniu. Piszę je w sumie dla zabawy, chcę zobaczyć co z tego wyjdzie, bo ta historia będzie się trochę różniła od tych, jakie pisałam wcześniej. Myślę, że będzie dojrzalsza.
Wiem ,ze fabuła wydaje się niezbyt ciekawa, ale gwarantuję wam, że będzie się działo. Taka uwaga ode mnie, która myślę, że jest naprawdę ważna. Maya i Nathan istnieją naprawdę. Duża część wątków z tej historii wydarzyła się naprawdę. Bohaterowie będą wzorowani na ludziach, którzy istnieją. Dlatego też myślę, że przez to historia będzie autentyczna. Przynajmniej mam taką nadzieję.
Mam nadzieję, że to, co dla was szykuję przypadnie Wam do gustu. Póki co, będzie tutaj ten post, jednak znam już datę publikacji prologu:


 OPOWIADANIE RUSZY 9 MAJA 2016r.

Dajcie znać, czy planujecie zostać ze mną i czytać moje wypociny.
Całusy!

6 komentarzy:

  1. Będę czytać z pewnością. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej:)
    Odrobinę zasmucuła mnie notka o zakończeniu opowiadania, ale opis tej historii mnie zainteresował. Będę wpadać :)
    Pozdrawiam i życzę weny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłam, jestem i będę :)
    http://nauczysz-sie-mnie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Powiem tak... Czytać będę, ale wolałabym mieć jakąś pewność, że rozdziały będą się pojawiać i że nie powiesz za miesiąc "nie mam weny na to opowiadanie". To trochę denerwujące jak człowiek się wciągnie, zainteresuje, a autor po chwili zaczyna coś innego. Także mam nadzieję, że tym razem nie odpuścisz;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ej tylko nas nie zostawiaj w połowie opowiadania "bo nie masz weny", to naprawdę nie ładne :(\]
    czekam, bo mnie zaciekawiłpo

    OdpowiedzUsuń